حضور گسترده معلولان پای صندوق‌های رای (۸ تیر ۱۴۰۳) + عکس شما از شنبه رئیس جمهور هستید یادی از عبدالله هنری؛ مردی که از معلولیت پل ساخت همه چیز درباره غربالگری شنوایی نوزدان تا یک ماهگی مستمری خرداد کمک هزینه لوازم بهداشتی معلولان واریز شد (چهارم تیر ماه ۱۴۰۳) مردم خراسان‌رضوی ۱۵۰۰ رأس دام به کمیته امداد اهدا کردند مستمری حق پرستاری خردادماه معلولان واریز شد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مجلس یازدهم و اشتباهات فاحش در قبال افراد دارای معلولیت | چرا ماده ۲۷ اجرا نشد؟ تکلیف سنگین رئیس جمهور آینده در موضوع حمایت از حقوق معلولان عضویت معلولان در کتابخانه ملی لغو نشده است جدیدترین رنکینگ ورزشکاران دارای معلولیت تکواندو اعلام شد | پاراتکواندوکار ایران در صدر جهان ایستاد حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد تعداد کودکان کار و خیابان را اتباع تشکیل می‌دهند چرا امتحانات نهایی دانش‌آموزان استثنائی به صورت ویژه برگزار نشد؟ رقابت هزار داوطلب معلول خراسان رضوی در اولین آزمون استخدامی دولت+ فیلم توجه شهید جمهور به جامعه هدف بهزیستی از یادگاری‌های دولت سیزدهم بود داوطلبان آزمون استخدامی معلولان بخوانند | نکات کلیدی مربوط به آزمون استخدامی معلولان چیست؟ مستمری کمک‌هزینه لوازم بهداشتی اردیبهشت واریز شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) بحران لوازم بهداشتی برای معلولان | مستمری لوازم بهداشتی واریز نشد آزمون بزرگ معلولان در نخستین آزمون استخدامی اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت ۱۷ خردادماه برگزار خواهد شد
سرخط خبرها
معاون امور توان‌بخشی بهزیستی خراسان رضوی خبر داد:

پایان برخی محدودیت‌های کرونایی آسایشگاه‌های شبانه‌روزی

  • کد خبر: ۲۹۷۸۴
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
پایان برخی محدودیت‌های کرونایی آسایشگاه‌های شبانه‌روزی
معاون امور توان‌بخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: برای کمک به خانواده‌ها، برخی محدودیت‌های کرونایی آسایشگاه‌ها را لغو کردیم.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، دکتر مسعود فیروزی با اعلام این خبر افزود: برخی محدودیت‌هایی که پس از شیوع ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از ابتلای معلولان مقیم در مراکز شبانه‌روزی توان‌بخشی اعمال شده بود، پیرو دستورالعمل جدید کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی کشور لغو شد.

وی ادامه داد: در دستورالعمل قدیمی، علاوه بر الزام اجرای شرایط خاص بهداشتی در مراکز، ورود افراد خارج از مرکز به هر شکل ممنوع شده بود. این ممنوعیت ورود شامل پذیرش افراد جدید، پذیرش افرادی که قبل از ابلاغ دستورالعمل به مرخصی رفته بودند و همچنین ملاقات‌کنندگان افراد مقیم در مراکز بود.

مشاور امور معلولان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از حدود ۱۰۰ روز از اجرای این دستورالعمل، در ابلاغیه جدید کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی کشور، برخی محدودیت‌ها با رعایت موازین بهداشتی یادشده، لغو شد. این محدودیت‌ها شامل بازگشت افرادی که به مرخصی رفته‌اند و همچنین ملاقات خانواده‌های معلولان با ایشان می‌باشد.

وی ضمن بااهمیت دانستن بهداشت فیزیکی و بهداشت روانی، این دستورالعمل را در راستای حفظ امنیت، سلامت و بهداشت روان خانواده افراد مقیم در این مراکز دانست و افزود: ملاقات معلولان مقیم در این مراکز با خانواده‌هایشان، برای حفظ بهداشت روان این افراد و خانواده‌ها، ضروری و حیاتی است. از این رو مراقبت‌های خاص برای پیشگیری تدارک دیده شده است تا خانواده معلولان پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز بتوانند دیدار‌ها را تازه کنند.

فیروزی در ادامه تأکید کرد: افراد متقاضی که مشمول این دستورالعمل می‌شوند، پس از اجرای تمام پروتکل‌های بهداشتی و اطمینان کامل از انتقال‌نیافتن بیماری، می‌توانند به مراکز وارد شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->